Home Produkty Sitemap

















Archivace
Zavrhla již vaše společnost zastaralé ukládání dokumentů do šanonů a krabic? Pokud "ano", tak si jste jistě vědomi starostí a nebezpečí, které Vám může hrozit. Pokud "ne", pak je nejvyšší čas začít pracovat s elektronickými pořadači. V našem elektronickém archivačním systému nahrazují digitální pořadače výše jmenované šanony a registry. Jakýkoli dokument tak naleznete během vteřiny. Odpadá namáhavé hledání na různých místech. Dokonce i v případě, že chcete mít externí přístup do archivu, je takový přístup možný např. přes internet. Při podpoře zákazníků nebo provádění servisu v rámci hotline po telefonu lze pouhým stisknutím klávesy zobrazit požadované archivované dokumenty tak, jak je vidí zákazník. Tímto způsobem můžete mít šanci vytvořit třeba i z reklamace novou zakázku...

DCW aplikace ERP

Workflow
Některé dokumenty se při oběhu v rámci firmy zastavují na různých místech. Takovým příkladem mohou být například zakázky nebo faktury, které je nutné (v některých případech dokonce několikrát) schválit, nebo dokumenty, které jsou zpracovávány různými odděleními. Prostřednictvím námi dodávaných osvědčených workflow-produktů vytvoříte vždy personalizovaný a bezchybný dokument a je přitom lhostejné, zda byl vytvořený interaktivně, nebo jako výsledek jiné aplikace. V rámci flexibilního workflow probíhají na pozadí procesy, které nahrazují mnohé dosavadní činnosti. Volitelně lze určovat komunikační kanál, který je nejvhodnější, nebo kterému dává partner přednost. Nejdůraznějšími argumenty, hovořícími ve prospěch našeho řešení, jsou: úspora nákladů, zvýšení efektivity, transparentní a zcela dokumentovatelný workflow, stejně jako zvýšení rychlosti a bezpečnosti. A to už je povedený tah...
Podrobnosti zde...

Platform for Business Applicatios
Dnes mají ERP-systémy nezastupitelný význam. V době ostrého konkurenčního boje se navíc mohou stát dokonce rozhodujícím faktorem výhry či prohry. Pozdější rošády jsou totiž vyčerpávající a drahé. Řešení, která se na první pohled zdají být nejen renomovanými, či snad hvězdnými, postrádají často nutnou přizpůsobivost a flexibilitu. Protože se domníváme, že by neměly být mnohé individuální potřeby obětovány, zní naše motto: Dejme šach průměrnosti!
Podrobnosti zde...

Document Engeneering
Standardní práce s textem, například prostřednictvím Wordu, jsou pro běžnou práci jistě zcela vyhovující. Pro potřeby podnikání, spojené s velkými nároky kladenými na rozsah funkcí, se však stávají poněkud nepřehlednými a v případě zvláštních úkonů použitelnými jen pro úzký okruh specialistů. Ve standardních textových editorech navíc neexistuje žádné omezení při zpracovávání textů, podmíněné zadaným uživatelským jménem. Přitom by bylo často vhodné moci "zablokovat" zpracování proměnných či textových polí a elementů za současné možnosti provádět změny pouze v určitých oblastech - např. v záhlaví dokumentů - což bývá v praxi často právě naopak. Naše textová řešení umožňují uživatelům vyhotovovat strukturované a neredundantní individualizovatelné předlohy a formuláře v rámci jednoho jediného systému. Flexibilní koncepce oprávnění zajištuje nejvyšší možný stupeň bezpečnosti. Každá součást dokumentu se centrálně vyhotovuje a ukládá pouze jednou. Díky tomu máte navrch nejen před svým časem, ale i před Vaší konkurencí...
Podrobnosti zde...

Business Communication
Raději klasicky, nebo "state of the art"? Díky naší Business Communication Platform můžete optimálně spravovat, individuálně vytvářet a automatizovat tok informací mezi podnikem, zákazníky, dodavateli a jinými obchodními partnery. Naše řešení jsou dobrou partií pro podnik jakékoli velikosti a spojují klasický Output-Management (tisk, fax a archivaci) a elektronickou výměnu dokumentů prostřednictvím e-mailu, SMS a XML v jednu komunikační bázi.

Všechny obchodní dokumenty Vaší společnosti - nezávisle na jejich vzniku - jsou vyvíjeny, produkovány a spravovány v jednotném a standardizovaném systému.
Podrobnosti zde...